Recent Posts

Isnin, 14 April 2008

KISAH INI BERLAKU DI KAMPUNG LEPAR HULU SELANGOR

KISAHINIBERLAKU DI KAMPUNG LEPAR HULU SELANGOR

Adasepasang suami isteri yang baru berumahtangga, isterinya bernama Melor manakala suaminya bernama Wak Leman.Boleh dikatakan hari-hari mereka melakukan hubungan seks...Tiba- tiba,pada suatu hari... Wak Leman jatuh sakit.... dan mati....Wak Leman nie memang tinggi ilmunya sebelum mati dia sempat berpesan pada isterinya "sayang kalau abang mati kau jangan cari jantan lain, abang dah jampi anu abang.....jadi bila abang mati nanti kau potonglah anu abang....bila kau rasa gersang, kau cuma perlu jerit "Abang Leman!!!", maka anu abang akan datang puas kan nafsu mu"...

Maka isterinya pun menurut pesanan aruah suaminya.... di potongnya anu suaminya dan simpan di dalam peti sejuk.. Hari yang berikutnya.. ...Melor pun mencuba lalu dia menjerit "Abang Lemann!!!!!" maka anu suaminya pun terbang pergi mendapatkan isterinya... ..Boleh dikatakan setiap malam apabila gersang, Melor menjerit "Abang Leman!!!"

PerbuatanMeloritu menjadikan tanda tanya jirannya Mak Cik Nab yang dah berumur 60th... Akibat rasa ingin tahu Makcik Nab pun mengadu dengan Joyah..."Kenapa aaa si melor tu tiap2 malam asik menjerit panggil Abang Leman??

"Dia jerit macammana?", tanya joyah.... "macam nie.. AbangLemaaaan! !!" maka
terbanglah anu leman menuju ke pemanggilnya. ... kesian Makcik Nab kene "underdog".

Cerita ini makin tersebar luas seluruh kampung sehingga ke pengetahuan Tok Penghulu.. "Tok! Kami nak mengadu... ada perogol bersiri dalam kampung kita nie,habis nenek2, Janda, Anak dara semua disapunya!" "iyeeeeee keee!!!"jawab tok penghulu dgn terperanjat. ..."Siapalah yang punya angkara nie agaknya",tanya penghulu lagi..

"Entahlah tok tapi yang saya tahu semua mangsa ada menyebut 'Abang Leman'", jawab Pak Lebai... Apaaaaaa Abang Lemaaan!!!!" Jerit penghulu dengan Marah.... maka terbanglah anu si leman ini menuju ke pemanggilnya. ..Semenjak kejadian itu semua org kampung tak berani lagi menyebutnama" Abang Leman", manakala Tok Penghulu Kampung itu masih lagi ditahan di Hospital Kuala Selangor Kerana mengalami koyak punggung yang serius......

KEPADAPEMBACAHATI- HATILAH KETIKA MENYEBUT ABANG LEMAN MUNGKIN INI AKAN TERJADI PADA ANDA.... KERANA ABANG LEMAN NI TAK MENGIRA MANGSA, SAPA JERIT SIAP LE DIA.... PERGGGHHHHH. ...!!!!!! !!!!

oleh itu dinasihatkan anda supaya tidak menjerit2 namer Abang Leman....kalu namer abang lain takper..macam abang sepat ker atau abang panjang tapi...sebut. .. Abang Leman memang tak bole....!!!! sebab eeee,,,,memang misteri. begitulah menurut ...cerita orang kampung Lepar hulu selangor.... .

0 pendapat: