Recent Posts

Ahad, 13 April 2008

alkisah seorang budak..(lawak ni)

dia selalu tersenyum dekat tabung masjid. perilaku itu dilihat oleh imam dan imam itu berasa hairan dan curiga.Suatu hari imam bertanya pada budak tersebut, 'nape ko senyum kat tabung tu?'budak tu pun jawab,'cikgu saya pesan, senyum itu satu sedekah..sy xde duit nak sedekah, jadi senyum jelah kat tabung tu.sedekah jugak!hehe.. nak sedekah mcm tu jgk,bleh x ;-)?

Anak Perak : bleh try la...haha


Reactions:

0 pendapat: