Recent Posts

Selasa, 8 September 2009

IndoneSIAL?


Ada apa dengan Indonesia sekarang ni? Apa masalahnya? Alah, woi orang-orang IndoneSIAL yang berkenaan, tak payah lah nak provoke-provoke kami. Kami tak hingin pun dengan provokasi anda. Buang masa je layan perangai buruk + bodoh + ntah apa-apa lagi dengan anda-anda semua. Macam lahhh kami ni terjejas teruk dengan perangai mangkuk jebeng kau orang tu. Dah la datang merempat kat sini, banyak juga yang merompak, menyamun, pecah rumah. (tapi bagus gak PDRM kasi tembak kepala je para-para SIALAN ni.)

Tapi sabar tu sabar lah juga kan. Ada juga tahapnya.

Erm... Berita TV3 masih tayang iklan Visit IndoneSIAL lagi ke? Baik hentikanlah saja. Melampau sangat bangsa-bangsa sial yang tak sedar diri ni.

Ops..melalut lak aku....hahaha

Aku tak ada kawan orang Indon. So pada orang-orang Indon, janganlah marah. Siapa mulakan provokasi ni kan?

Tapi pada indonesian yang berkecuali, cintakan keamanan, tak mengikut perasaan, berpegang teguh ajaran agama, saya tidak sekali-kali mengutuk anda ok? kita kan serumpun. Cuma sakit hati jugalah baca dan tengok berita provokasi sesetengah bangsa 'kurang hajor' anda tu.

Sabar...sabar..puasa... PEACE!

Reactions:

0 pendapat: