Recent Posts

Isnin, 11 Ogos 2008

Hoi!! Babi!!!!

Ada seorang pompuan , masa tu dia sedang berhenti ditepi jalan sambil
melihat keadaan keretanya yang kemek. Hari dah nak masuk maghrib, dia menjadi semakin resah. Dah lah jalan tu sempit, lampu jalan tak de pulak.

Tiba-tiba datang sebuah motosikal datang dari arah bertentangan. Dah lah tak pasang lampu, tak pakai topi keledar.. laju pulak tu.. macam pelesit. Perempuan tu apa lagi, dia terus menjerit " Hoi.. Babiiiiiiiii. ........
Slow sikit....."


Bila mendengar laungan perempuan tu, apa lagi, penunggang motosikal tu pun menjerit balas .. "Celaka!!!!! F**k you!!!, Sial kau!!!"... "Bagerooo..." Sedap jer cakap babi...."

Selang beberapa saat... tiba-tiba terdengar satu dentuman yang kuat....
Perempuan tadi berlari kearah bunyi dentuman tersebut.. Apabila sampai ke sana , kelihatan budak tu terpelanting dalam semak manakala motosikal nya remuk sama sekali.

Rupa-rupanya, dia dah langar babi yang telah dilanggar oleh perempuan
tadi.

( Moral of the Story : Hoi babi!!!!!!!! slow skit!!!! tu bukanya marah...
tapi nak bagi tau jer....yang ada babi tergolek kat depan....hehehehehe he)

--
^ _ ^

MKSuzen
FrIeNd FoR EvEr


~Orang yg baik adalah org yg pernah melakukan kesalahan &
belajar dari kesalahan itu untuk menjadi org yg lebih baik.~




Reactions:

1 pendapat:

salam... tak nak join gath ke...